dimarts, de juny 05, 2007

V Setmana Jove

Distingits/des companys/es:

Enguany, igual que els quatre últims volem organitzar per al mes d'Agost la V Setmana Jove amb motiu del dia internacional de la joventut.

Pretenem, amb aquesta Setmana, que cada associació que forme part del Consell de la Joventut d’Alacant o que estiga interessada a participar, Puga donar a conèixer la seua associació a través d'una activitat pròpia d'ella que definisca com és la seua tasca i els seus fins.

Si recordeu, els quatre darrers anys, vam organitzar concerts, projeccions cinematogràfiques, tallers, cursos d'associacionisme, monòlegs, teatre, etc.

Aquest any volem que siga, si és possible, millor, i per a això us convoquem a totes les entitats a la reunió preparatòria de la V Setmana Jove que tindrà lloc el proper dijous 7 de juny a les 20:00 h a l'hotel d'associacions del Consell de la Joventut d’Alacant.

A aquesta reunió, començarem a planificar les activitats al llarg de la setmana, buscarem els espais que utilitzarem, els recursos necessaris, i tot allò que calga.

Si per alguna raó no podeu assistir però esteu interessats que la vostra associació participe, us donem dues opcions.

1.- Crideu-nos per a quedar altre dia.
2.- Envieu-nos les vostres idees per correu electrònic o passeu pel consell de la Joventut d’Alacant amb la proposta d'activitat que preteneu organitzar. Si aquest és el mitjà que voleu utilitzar, heu de seguir el següent esquema:
- Títol activitat
- Necessitats tècniques (espais, equips de so, projectors, etc)
- Població a la qual es dirigeix
- Pressupost, en cas que l'activitat tingués algun cost que s'hagués de sufragar.

Una salutació

CJA

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Estimados/as compañeros/as:

Este año, al igual que los cuatro últimos queremos organizar para el mes de Agosto la V Setmana Jove con motivo del día internacional de la juventud.

Pretendemos con esta Semana, que cada asociación que forme parte del Consell de la Joventut d’Alacant o que esté interesada en participar, pueda dar a conocer su asociación a través de una actividad propia de ella que defina cual es su actividad y sus fines.
Si recordáis, los cuatro años anteriores, se organizaron conciertos, proyecciones cinematográficas, se hicieron talleres, cursos de asociacionismo, monólogos, teatro, etc.

Este año queremos que sea, si se puede mejor, y para ello os convocamos a todas las entidades a la reunión preparatoria de la V Setmana Jove que tendrá lugar el próximo jueves 7 de junio a las 20:00 h en el hotel de asociaciones del Consell de la Joventut d’Alacant.

En esta reunión, comenzaremos a planificar las actividades a lo largo de la semana, buscaremos los espacios que utilizaremos, los recursos necesarios, y todo aquello que se necesite.

Si por alguna razón no pudieras asistir pero estuvieras interesado en que tu asociación participe, te damos dos opciones.

1.- Llámanos para quedar otro día.
2.- Envíanos por e-mail o pásate por el Consell de la Joventut d’Alacant la propuesta de actividad que pretende organizar vuestra entidad. Si este es el medio que quieres utilizar, debe de seguir el siguiente esquema:
- Título actividad
- Necesidades técnicas (espacios, equipos de sonido, proyectores, etc)
- Población a la que se dirige
- Presupuesto, es caso de que la actividad tuviera algún coste que se tuviera que sufragar.

Un saludo

CJA
__________________________________________________________

CONSELL DE LA JOVENTUT D'ALACANT
C/ Labradores 14, 3ª. 03002 Alacant
Tel. 965 149 698
Fax. 965 149 678
www.cjalacant.net
cja@cjalacant.net